Angående vikt, mått, fett och muskler

Då jag kikar på mina mått, jämfört med min vikt, så är midjan inte jättestor. Jag SER inte särskilt stor ut heller. Visst, jag är inte smal, men jag har väldigt mycket muskler som gömmer sig under fettet. ;) Det betyder bra hållning och folk brukar säga att det syns att jag har muskler på sättet jag rör mig. Muskler väger som bekant mer än fett, och mina ben kommer alltid vara biffiga. Men jag har hellre stora muskler än små, så det bekymrar mig inte alls. Hell, jag ÄLSKAR muskler och skulle gråta om de försvann från mina ben. Jag är utbildad i träning och har tränar hela mitt liv. Vikten är sekundär, alltid. Dock vill jag få bort överflödigt fett. Inte för att jag inte trivs med formen, utan för att jag vill känna mig som mig själv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0