Dagen som varit

Ja nej men hur har dagen varit då? Asbra. Sort of. :) Härlig mysig och NYTTIG lunch/middag med finaste vännen och tränings-partner in crime. Stekt fläskkött med lök och paprika i en god hemmagjord wooksås. Hett och gott. ;) Lite färska grönsaker till det och magen var nöjd och glad. Ett SH'BAM-pass och nästan en timme spinning avverkades på gymmet. Mysigt. Måste faktiskt medge att spinningen var roligare än jag minns den. Senast jag var på spinning tänkte jag hela tiden "OH GOD WHY kan inte tiden gå fortare???", men idag vaknade kämparglöden och det var riktigt härligt att känna svetten rinna. :) Och SH'BAM var kul som vanligt. Alltid roligt att få skaka lite på rumpa och tuttar, am I right?
 
Till mellanmål mellan passen blev det en RAW BITE-bar. Innehållslistan ser typ ut såhär: Frukt, nötter, kakao. Not kidding, helt fantastiskt att man kan käka så naturligt. Mätt blir man också. Dessutom är den inte upphettad utan funkar fint enligt standarden för raw food, vilket hörs på namnet. Skönt att veta att man inte får i sig massa onödiga tillsatser. Tummen upp från mig! Det finns lite olika smaker, så de ska testas inom en snar framtid. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0