Dagens som varit, och tankar om te

Vad har jag gjort idag? Absolut ingenting. Städat och glott framför datorn. Promenad med hunden. Vilat kroppen som har en liten svacka. Det är viktigt att lyssna och inte bara stressa fram. :)
 
Jag ska göra en kopp te och mysa till so you think you can dance. Nyaste planen är att återuppta dansen förresten. Har nog aldrig haft så kul som då jag dansat. ♥ Btw, godaste tesorten? Jag är ständigt på jakt efter nya teer, särskilt då hösten börjar smyga sig närmare. Hittills har jag utsett två favoriter, svart te båda. 
 
  • Brunkullans orginal, det doftar nästan gelehallon och är galet gott.
  • Varm chocklad med grädde (köpt på Village). Underbart med lite lättmjölk i, och en skvätt honung kanske. Mmm, jag längtar till mörka höstkvällar med film, filt, hårdbröd och detta te. 
Har någon ett riktigt bra favoritte, gärna svart, får ni hemskt gärna tipsa om detta. :)

Kommentarer
Postat av: K

Älska SYTYCD!! :) Vad har du dansat för stil? Har alltid gillat att dansa, speciellt street, och önskar att jag hade börjat på danskurs. Spelade dock hockey 7 dagar i veckan, så det hann jag ju inte med. Så tar tillfället i akt varje gång jag är på krogen och dansar som en galning - är ingen som hänger vid bardisken precis.. Har provat att dansa afro - med livetrummor, inte på gym - Det var fantastiskt!!! :)

2012-08-23 @ 06:41:36
URL: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com
Postat av: K

Förresten - avsnitt 11 finns ute nu! Ska jag kolla på nu på morgonen :) Är olaglig och laddar ner på torsdagsmorgnar..

2012-08-23 @ 06:43:56
URL: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0