Dagens träning + mat

Har precis kommit hem från gymmet. Varit där sedan strax innan fyra. Rätt tom på energi nu. ;) Det blev ett afro powerdance-pass, 30 min rehab och bicepsträming med 10 kg-hantlar (gud vad svag jag har blivit. Bara 10 kg??) och avslutade med 40 minuter jäkligt intensiv spinning. Det är knappt så eftersvettningarna slutat än.. ;)
 
Men träning gick bra. Jag kände mig peppad och stark. Kul! Då jag väl ÄR på gymmet hade jag kunnat köra på i hur många timmar som helst. 
 
Nu står maten på spisen. Köttfärssås av sojaprotein och tomater, samt min goda goda kålsallad. Nyttigt och riktigt jäkla gott. 
 
Återkommer då jag har mer energi och vett i huvudet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0