Det blev träning igår!

Yes, jag sprang till gymmet innan jag han tänka efter ordentligt. ;) Om jag vet att jag borde träna ringer jag bara mamma och säger "ska jag träna?". Hon svarar alltid ja, och då är det bara att pallra sig till gymmet. Ett spinningpass blev det. Benen var rätt slut på energi, men det var roligt hur som helst. Där på slutet ville jag egentligen mest lägga mig ner på golvet och gråta dock, men tog mig igenom det. ;) Nu blir det inte spinning på ett par dagar så att benen får återhämta sig. Men hur som helst är jag stolt över att jag faktiskt tog mig till gymmet och tränade. 
 
Idag så tror jag träningen uteblir. Har en tenta som ska in imorgon så jag planerar att sitta med den hela dagen. Känns vettigt. :) Förhoppningsvis blir jag klar ikväll, så slipper jag jobba med den imorgon. Då kan jag ägna den dagen åt att träna och städa innan min inneboende komme rpå lördag. Hon har slutat äta kött, så jag kör nog en rätt köttfattig kost ett tag framöver. Spännande, då jag älskar kött över allt annat. Fisk will do the thing. 
 
Då fokus inte har legat på träningen de senaste dagarna har jag inte tappat asmycket. 80,5 kg tror jag vågen står på ungefär. Men ändå. :) Alltid något!
 
Annars var gårdagskvällen skitdålig, och förmiddagen idag asbra. Något som jag oroat mig gråhårig över hela sommaren har löst sig. Happy. Ska följa min mammas råd och gå och köpa en glass att fira med. Twister. ♥ Godaste glassen och inte jättemånga kcal.
 
Bra musik i högtalarna och lunchlageri ska få peppa igång tentaplugget. :)
Ha det toppenbra!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0