Helgen!

Min tillfälliga inneboende har hittat hit. Hon har godislöfte och äter inte kött. Misstänker att det kommer gynna mina matvanor.. ;) Vi ska dessutom dra på ett body combat-pass om ett par timmar. Härligt!
 
80 kg blankt nu. Det går neråt. Tror inte jag lyckas gå ner kilo tills imorgon dock, men vem vet? :) hehe. Så länge det går stadigt neråt är jag nöjd. 
 
I morgon har jag gjort detta i en vecka. Sedan dess har 2 kg farit bort. Jag gissar att det är mycket vatten nu i början, men det är ju ändå kul att se. Jag ska göra allt för att detta ska hålla i sig. Hur känner jag inför framtiden? Helt okej. Min träningspartner in crime föreslog att vi skulle peppa 10 grymma veckor. Jag är absolut på! Kommer bli grymt!
 
Målet är fortfarande 10 kg till jul. Två avklarade. Funderar på om jag ska säga 10 kg till jul, från och med nu? Då ligger målet på 70 kg. Det känns lagom och bra. Vilken jääävla bedrift det hade varit. :) Jag vill komma hem till familjen i jul och att de då ska se en tydlig jäkla skillnad. ♥ Dessutom ska vi åka utomlands då. Att gå omkring i bikini och känna sig helt okej hade varit trevligt. :)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0