Ingen träning igår

Vettetusan om det blir träning idag. Om jag jobbar på ordentligt så kanske jag hinner klart. Mitt kriterium för att få träna är att hinna klart med andra tentafrågan. Hoppas. :) Så jag ska väl egentligen inte sitta här, utan skriva så fingrarna glöder. ;)
 
Man känner i kroppen då man inte tränar. Mycket tröttare och mer uppblåst. Hm, roligt att man märker en skillnad på att man mår bättre av att träna. :) 
 
Edit: Kan väl tillägga hur matdagen kommer att se ut!
Frukost: Vaknade sent så den utgick
Lunch: Tomatsoppa
Mellanmål: Två bitar mörk choklad
Middag: Tomatsoppa
Mellanmål: 2 knäckebröd med färskost, en kopp té och några mandlar
 
Åter igen, whaaaat, måste få struktur på maten och upplägget. Hann inte göra en matlista igår, men får hit en inneboende på fredag. Hade väl tänkt att lägga upp en lista tillsammans med henne då. :) Tjo!
 
 
Nu peppar jag med plugg. ;)  Förhoppningsvis är jag klar till 17,00 så jag hinner på ett spinningpass!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0