Lördag

Förmiddagen och morgonen bjöd på diverse motgångar som gjorde att jag missade passet. Lite irriterad sitter jag här framför datorn och surar. Har fått mig en promenad med hunden i finvädret. Tråkigt nog är det alldeles för varmt ute för både mig och hunden, vi trivs i svalare väder. Så här på sommaren tar vi våra promenader på nätterna. Det är skönast och funkar bäst för båda. 
 
Hur som helst, hur blir det med dagens träning då? Inte fasiken vet jag. Det går inga mer pass på gymmet idag, och jag får fortfarande inte lyfta skivstänger och fria vikter pga rehaben. Maskiner tycker jag är så ofantligt tråkiga, och de ger så himla lite då de är så låsta. Det skippar jag helst. ;)
 
Jag får se om jag far ut och joggar ikväll, eller kör ett slags yogapass hemma. Annars har jag ju både hantlar, hopprep, balansboll och gummiband, så något ska väl gå att hitta på. ;)
 
Planerar lördagsmys med bra sällskap, film och god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0