Ny vecka!

En ny vecka påbörjad. Känns bra. :) Det blir mycket fokus på träning denna vecka. Och maten känns bra och stabil. Det är lättare då man är två. :)
 
Vad som känns riktigt skönt är att jag inte kör efter någon särskild diet. Då jag går den utbildningen jag går (träning) så har jag redan en bestämd åsikt ang hur fjantigt det är att ex inte äta kolhydrater. Visst, är långsamma härliga nyttiga kolhydrater istället för snabba, men uteslut de inte helt. Så att äta vettigt, men allt känns som en brefielse. Och uppenbarligen ser jag ju ändå resultat. 
 
Idag ska ett måttband köpas, så att jag kan hålla koll och mäta midjan!
 
Målet för denna vecka är att tappa ytterligare 2 kg! Det hade varit fantastiskt, även om jag tror det kommer bli riktigt svårt. ;)
 
Kramar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0