Onsdag + mått och vikt

Ensam i lägenheten idag till imorgon då min kära inneboende är ute med skolan på äventyr. :) Jag ska passa på att röja här medan. Har sovit sjukt sjukt dåligt, så kroppen är inte peppad för att träna heller, får se vad jag gör/hur det känns ikväll. Det enda jag hade för mig igår var en timmes promenad med hunden. Det skriver jag inte ens ner på träningsschemat då jag gör det varje dag. ;)
 
Vägde mig i morse. 78,5. What? Vätskedrivande I suppose. Undra vart det här slutar. Det enda jag verkligen hoppas på är att det hjälper för fingrarna. 
 
Min midja, jag lovade ju måttet. 79 cm. Största delen på magen är dock 97. Hm, lite att jobba på alltså. 
 
Ha en bra onsdag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0