Skor

Ja, skor blir genast ett dilemma då man tränar. Ska jag köpa dyra träningsskor? Hur länge kommer de hålla? Ska jag springa i mina träningsskor eller bara använda i gymmet? Ska jag promenera i dem, de är ju så sköna? Ska jag inte använda de till vardags också, jag är ju frälst?
 
Resultatet?
 
 
Ett par till gym, ett par till promenad, ett par till löpning, ett par till vardags. Det är då tur man har levt med träning hela livet. ;) Ser ni något tema förresten? Rosa? Färg är härligt då man tränar, eller hur? 

Kommentarer
Postat av: MalinÖ

Ja detta med skor har jag också en stor passion för(till min mans stora förtret)!
Men det är viktigt att ha olika skor till olika aktiviteter, alltså ett par för löpning & ett par andra för promenader pga att fotnedsättningen är annorlunda.
Till gymmet så ska det vara ett par skor med "plattare"sula så man får bra markkontakt och stabilitet i övningarna- men det finns ju bra skor till det om du kör löpband i samband med gymträningen typ Nike free som ger lite barfota känsla.
Jag hittade en sida med bra priser på träningsskor www.skorea.com
Mycket skor ska det vara(gärna färgglada) :)

Svar: Ja, jag håller med. Mina gymskor glömde jag till och med bort. En riktigt hård platt sula är bäst om man ska lyfta skivstång. Så två olika skor beroende på gym eller pass, haha. Men vad gör man inte för sina fötter? De ska ju hänga med resten av livet. ;)Nike free har jag inte prövat faktiskt. Ska hålla ögonen öppna efter dem nästa gång jag springer förbi sportaffären. Nike överlag tycker jag är rätt bra faktiskt. De passar mina fötter om inte annat.
Jag håller med. Det ska vara mycket färg så man blir ordentligt pigg. ;)
Emma Löfgren

2012-08-25 @ 19:48:10
URL: http://kexset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0