Tisdag

Tisdag här och hjärnan går på högvarv. Har mycket som ska göras, tentor som ska skrivas, tentor som ska pluggas till. Just nu sitter jag och skriver hemtenta. Kul? Nej, men inte så himla farligt. :)
 
Kikade på min fina träningstabell. På 5 dagar har jag tränat 6 pass, med en vilodag. Känns rätt lagom att börja med. Är hemskt sugen påa tt träna idag med, men vi får se. Hinner jag klart med första delen av hemtentan så drar jag till gymmet ikväll, annars är jag hemma och pluggar. OM jag far till gymmet blir det nog ett enda pass, eventuellt Zumba eller något liknande. Sedan hem och plugga igen. :)
 
Frukost: Två knäckebröd med färskost på. Vatten.
Mellanmål: En bit mörk choklad och en näve special K.
Lunch: ??
Middag: Potatissoppa.
Mellanmål: Varmakoppen.
 
Dålig matdag idag. Strukturen finns liksom inte riktigt där. Nåja, ska skriva ett matschema då första tentafrågan är skriven. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0