Torsdag + 10 grymma veckor

Torsdag här, nästan helg. :) Känner mig precis lagom mysig i kroppen efter gårdagens träningspass. Har ett bodycombatpass inplanerat i eftermiddag, vilket ska bli sjukt kul. Bodycombat är fantastiskt roligt, och man får svettas rejält. Det bästa är att det går att anpassa helt efter vilken grad man vill ta ut sig. Naturligtvis kör jag stenhårt hela vägen. ;)
 
Annars är jag rätt tillfreds. Städad lägenhet, aktiverad hund, och en matlåda redo att värmas. Couscous med courngryta. Så fort pengar har kommit in på kontot igen så blir det strikt strikt. På måndag börjar ju nämligen 10 GRYMMA VECKOR. Någon annan som kör efter det konceptet? Det är så jäääääkla kul, särskilt om man har en träningspartner att peppa med. Men om någon vill vara med så är det ju bara att vi peppar varandra över bloggarna. :)
 
Jag filurar fortfarande på "regler" för 10 grymma veckor. Jag ogillar egentligen ordet regler, men... Riktlinjer kanske? :) Antal träningspass/veckan, antal steg/dag, matguide etc. Så fort jag blivit på det hela med mina riktlinjer så postar jag de här naturligtvis. Om någon har tips på regler tar jag hemskt gärna emot dem! Hade varit jättekul. :)
 
Då 10 grymma veckor sätter igång kommer även bloggen här bli lite "striktare". En ordentlig matdagbok varje dag, träningsbeskrivning, steg/dag, tankar, upp- och nedgångar. Allt av relevans så att säga. Ska bli sjukt kul! I samband med 10 grymma veckor sätter även dansen igång! Wow, ser fram emot det enormt mycket. 
 
Nej, nu ska jag sluta lalla på och fixa lunch istället. Ha en toppentorsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0