Veckans delmål + träning

Ptja, jag har ju som sagt valt att inte väga mig den här veckan, då det är that time of the month, och jag lägger alltid på mig ett par kilo vätska då. Så istället sätter jag samma mål för nästa vecka, och hoppas att det hinner ge med sig. Känns bra! Målet är alltså 78 kilo på måndag den 3/9! Heja heja!
 
Annars har jag lite träningsvärk från igår. Det känns riktigt bra! I eftermiddag ska jag pallra mig iväg på SH'BAM och Bodybalance. Hade tänkt ta en riktigt lång promenad, men regnet öser ner ute. Inte riktigt det roligaste vädret att gå ut och gå i, eller? Hunden gillar det hur som helst inte, utan har lagt sig under täcket för att sova. ;) Hihi, sötaste lilla bullen i världen är hon. 
 
Hur har veckan gått?
Jodå. Helt okej. Har inte tränat alls lika mycket denna vecka, bara tre dagar och totalt 295 minuter. Alltså nästan 5 timmar. Hm. Denna vecka som kommer ska jag träna 5 dagar iallafall. Borde inte vara något problem. Och maten har jag skött bra i veckan. :)
 
Nästa vecka börjar dessutom 10 grymma veckor för mig och min träningskompanjon. Känns kul, och lite skrämmande. ;)
 
Nåja, jag ska fortsätta ladda och peppa inför träningen ikväll. Förhoppningsvis har regnet slutat tills dess. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åå vad kul att jag hittade hit. Är själv i samma situation som dig, kämpar mot vikten som ligger strax under 80. Funderar att själv skapa en "anonym" blogg och föra in vad jag äter, hur jag tränar och hur vikten minskar.. förhoppningvis:)Kanske följa och peppa varann utan att egentligen veta om varann?:)

Svar: Åh vad kul! Inte att du är i min situation, men att du också vill göra något åt det. :) Härligt! Tycker absolut att du ska göra en blogg där du kan skriva av dig tankar, det hjälper mig asmycket. Så måste du lova att skriva till mig vad adressen är, så får vi peppa varandra ordentligt. :) Ser fram emot det!
Emma Löfgren

2012-08-28 @ 01:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0