Wooow, dans!

Åh, är precis hemma från två timmars dans. Provade på dancehall och modernt. Modernt visste jag redan innan att jag ville börja, och visst fick jag en härlig endorfinkick av att svänga runt på golvet i en timme. :) Gud vad jag har saknat att dansa, särskilt modernt. Det svåra valet är bara vilken svårighetsgrad... Hm, jag har tre steg att välja på och vill nästan börja på det svåraste, bara för att jag har dansat hela livet. Pratade lite med ledaren och hon sa att det bara var att byta grupp om det inte skulle funka, så det är ju helt okej. :)
 
En timmes svettig cykling på det och jag har tränat nästan tre timmar idag. Hur gick det till? Dock har det varit en fantastiskt dålig matdag. Mådde illa i morse och det enda jag kunde pressa i mig var yoghurt. Dock fanns det bara ca fyra matskedar kvar, så det var inte så mycket att stå sig på. Köpte en macka som jag skulle pressa i mig innan dansen, men den hade blivit dålig. Uäk..! Nu står jag alltså här framför datorn med en skål lättyoghurt och musli, som första mål idag. Känns snopet och jobbigt, då jag tycker mat är så viktigt. Nåja, yoghurten är god iallafall, och jag har hållit mig vid liv på endorfiner. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0