Första advent

Helluuu~! Trevlig första advent! Jag ska fira genom att promenera till skogis för adventsfika med ett par vänner och stickningen. Ett glas glögg ska jag nog klämma ner iallafall, för att kompensera powerwalken dit och tillbaka. ;)
 
Annars håller jag mig på en jämn vikt, 75 kg. Men ett till ska bort nästa vecka! Pepp pepp pepp! Kommer ha massa tid för att träna då, tjoho! Kommer bli fina veckor fram till jul! Jag ska försöka lägga upp ett trevligt träningsprogram här, vi får se vad som händer. 
 
Nåja, jag ska hoppa i duschen och kleta på mitt ansikte. Ha en trevlig söndag, och en fin första advent!
 
Mig och min förra hund då han fortfarande var valp. Jag saknar han extra mycket idag. ♥ Hade han fortfarande varit här hade han fått fira med ett riktigt stort märgben och ett gäng pussar. Lilla Elsa ska få en god ostmacka istället. Hon är inte så bra med ben. Vill liksom svälja de hela. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0