Godkväll mina fina Internetvänner

Allt bra med er? Jag mår toppen. Har inlett december med julkalender och påbörjan av julbaket. Tänkte köra en liten grej varje lördag, så blir det mysigt och bra, men inte överdrivet mycket. Tryfflar fick det bli idag, en sats med chili och en med lakrits. Mmm.. :)
 
Annars har dagens bestått av The Addams family, tända ljus, risotto, fint sällskap, shrek och lite Perception. Kan inte gå fel liksom! Lite glögg och light julmust har också hängt med på ett hörn. Till lunch/mellis blev det goda fetaostfyllda äggmuffins. SAY NO MORE liksom. Fetbra dag.
 
Nu ska jag rund av kvällen med att sticka på mina armvärmare (efter att ha tillbringat en timme med att trassla ut garnnystanet som min kära hund massakerade totalt) tillsammans med familjen Addams. ♥
 
 
 
Helt okej lördagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0