Hellu!

Det ekar lite tomt här på bloggen, men det ska bli ändring på det snart. Har några fina inlägg planerade som ska dyka upp nu innan jul. 
 
Jag är som sagt hemma i älskade Luleå igen. Idag har jag rotat fram granen ur förrådet, städat och pysslar i gästrummet ovh försökt organisera upp mina kläder. Gick halvbra. ;) I måndags höll jag knäkontroll som träning för mina friidrottare. Nu idag blir et sprint och imorgon spänst och hoppstyrka. Kommer bli kul, längtar alltid efter friidrottsungarna då jag är i Umeå. :)
 
Nåja, just nu myser jag till Familjen Addams och planerar hur jag bäst ska kunna färga min långkjol svart. Ute faller snön och snart ska jag hämta sushi i stan med en god vän. Börjar känna lugnet inom mig nu, och det har varit efterlängtat. 
 
Ha det bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0