Torsdagen

Hej! I dag är jag pigg och glad och har laddat med tända ljus och kaffe. Dessutom kanske elementet börjar fungera idag? Det är sjukt kallt här nämligen. Har inte haft ett fungerande element sedan i somras. Kall hela vägen in i benmärgen nu liksom. :D
 
Idag är det grupparbete, handledning för projektarbetet och massage av en av "mina" elitidrottsstudenter. Kul! Blir intensivt och högt tempo hela dagen, så förhoppningsvis blir mycket gjort. Jag är peppad. Har ju god lunch. Tomatsoppa. :D En stor jävla portion också. Kommer bli enormt mätt. 
 
Hur som haver, jag börjar se slutet på allt vad stress i skolan heter. Snart är jag ledig för julen, bara en vecka kvar nu. Känns fantastiskt skönt och det gör att jag orkar hålla någon slags motivation uppe. Men nu ska jag kleta på ansiktet och dra iväg till skolan. Hoppas ni alla får en bra dag!
 
 
Mina bästa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0