Dag två

Jag kunde inte låta bli att väga mig då jag gick upp. 80 kilo stannade vågen på. Ett kilo borta sedan igår eftermiddag, och två kilo borta sedan igår förmiddag. Vattnet i kroppen som säger hejdå antar jag. ;) Kul att se skillnad dock! Det motiverar ju en att fortsätta. :) Jag hoppas att jag aldrig behöver säga hej till de kilona igen, utan att jag kan få behålla dem borta. Drömmen. :)

Nåja, jag är barnsligt motiverad och peppad, trots att jag tyckte gårdagskvällen var hemskt svårt. Det krävdes all min viljestyrka för att inte äta något, men jag lyckades! Jag tycker att det är lättare att faktiskt hålla sig till vad man lovat då man skriver ner allt såhär.

Gårdagens mat:
9: en påse naturdiet choklad
12: en påse naturdiet choklad
15: en påse naturdiet choklad
18: en påse Allévo potatis och purjolökssoppa
21: en påse naturdiet choklad

Just ni sitter jag med en frukost i form av en påse pulver choklad. Jag börjar faktiskt att tycka de är riktigt goda. :) Om ett par timmar ska jag ta en sväng in till stan för att inhandla en shake. Jag ska även pröva modifasts måltidsbarer, jag tror det kan vara lättare att stå emot att äta något på eftermiddagarna om jag kan ta en bar istället för en påse pulver.
Ett måttband ska jag också inhandla så jag kan ta mina mått! Vet inte hur, men jag har lyckats slarva bort mitt förra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0