Första dagen på pulver

Första dagen med pulver har gått försvånansvärt bra hittills, men det är alltid kvällen som är svår och jobbig. Än så länge har jag "ätit" tre påsar med smaken av choklad. Det är den enda smaken av shake som jag har provat, men jag gillar den. Jag tycker att den är helt okej. Jag äter naturdiets version av pulver, och jag tycker inte att den har samma skarpa bismak som nutriletts chokladshakes har, men det är väl individuellt antar jag. :)

"Middagen" kommer jag att äta strax efter 18, och istället för choklad ska jag käka allevos soppa med smak av potatis och purjolök. Den är god, men ganska smaklös. Hur som helst är det gott att få i sig något varmt, det känns mer matigt. :)

Kämpa, kämpa, kämpa!
Ska leta upp härliga motivationsbilder och pränta in i hjärnan. Det här fixar jag.

En snygg mage har muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0