20 kilon bort

Välkommen till min blogg! Här kan du följa mig i min kamp mot att tappa 20 kilon. Jag har alltid levt ett väldigt aktivt liv, och varit i en fantastisk form, tills jag blev skadad för några år sedan och inte kunde träna alls. Kilona kom smygande och nu är det dags att tappa de igen. Till sommaren är jag klar med rehabben och kan börja träna ordentligt, fram till dess kommer mitt fokus ligga på att tappa överflödig vikt så att jag kan sätta igång ordentligt sedan. :)

 

Jag kommer börja att kickstarta med att gå på pulverdiet några veckor. Detta skulle jag ALDRIG göra i kombination till träning, det är hur dumt som helst. Jag kommer använda det som en ren komigångsnabbt lösning för att förhoppningsvis bli än mer motiverad av att se kilona på vågen minska lite. Jag kommer även göra detta för att få in fasta matrutiner och få bort socker- och fettberoendet.

 

De här första veckorna kommer verkligen bli en utmaning för mig, så peppa gärna och lämna kommentarer. :)

 

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0