Dagens träning

Det känns som det var allt för länge sedan jag fick använda mig av denna rubriken. ;) En lång förkylning som aldrig riktigt velat släppa taget är orsaken, men idag invigde jag helgen med det första riktiga träningspasset på länge! Det stavades B o d y C o m b a t. Det var riktigt tufft och svettigt, men förbannat kul. När man övervinner tröttheten och går in i fightingmode typ. Det är fina grejer. ♥ Dessutom är det skönt att få känna hur musklerna riktigt sväller upp av träningen, och man kan stoltsera med ett par riktigt maffiga biceps. ;)
 
Ovanpå det blev det en timmes rask promenad i regnet. Känns som att jag bränt lagom med kcal idag, combaten tar mer än vad man tror, kring 500 kcal på en timme.
 
Kul att vara igång igen, och ett trevligt firande av en väl avklarad tenta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0