DXA

Hehee, sitter och garvar åt gårdagens sista inlägg. I should not be alowed on the Internet when I'm tired!
 
Jaja, idag lider jag av en sjuhelsickes träningsvärk. Eller lider och lider, smånjuter är väl en bättre beskrivning. Vi körde en DXA idag, alltså en kroppsscan. Fick reda på att mitt skelett är sjukt bra. Jättestarkt och hög bentäthet. Bara att tacka och ta emot, det är nog all stötbaserad träning från unga år. :)
 
Annars är mitt BMI alldeles snart normalt, och allt känns helt ok. Var inte alls sugen på att scanna min kropp, men det var gratis för mig (som elev, egentligen kostar det 900 spänn) och jag kan hålla resultaten för mig själv. Så ja, då var det ju bara att köra. Right?
 
Kommer inte ihåg muskel och fett% i huvudet sådär, kanske dyker upp. Om jag ids se på resultaten igen, haha!
 
Nu: Sushi och serien perception!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0