Förnyelse

Skumt ord. Förnyelse. Finns det ens något som heter så? 
 
Iallafall, äntligen har jag tagit tag i detta med att färga håret. Svart blir det. Svart som min själ. Haha, nej jag skojade, det är något som jag skulle kunna ha sagt när jag var 14 och svartmetalgothare. ;) Det var värsta Alice Cooper-sminkningen som gällde då, och kedjor och nitar tillförbannelse. ♥ Bäst. Saknar den tiden. 

Det är roligt, trots att jag inte klär mig lika extremt så är jag fortfarande samma tjej, lyssnar på samma musik och har samma åsikter. Jag är bara... Lat. Ja, det är helt ärligt. Latheten är den enda anledningen att jag inte har kvar min metal-stil. Det tog så lång tid och jag är morgontrött. ;) Och oavsett vad jag har på mig så är jag samma människa inuti. Tönteriet att man måste klä sig på ett visst sätt för att lyssna på en viss musik är ju så urbota dumt. Jävla tokigheter alltså. Tack och lov att man är vuxen och vettig. Right?
 
Nåja, blir nog plugg och kvällsfika hos en kompis om ett tag. Postar en bild på nyhåret då det är torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0