Förresten!

Fick idag det ultimata beviset på att jag äter rätt, så som det passar mig. Det var nämligen länge sedan jag åt mat som var riktigt FET. Äter nyttigt fett, men har skippat typ vispgrädde och grejer. Det har funkat bra, men jag har inte insett riktigt HUR bra det varit för min kropp förrän idag.
 
Det blev kycklingklubbor till middag, och till det svängde jag ihop en sås på just vispgrädde. Hittade nämligen ett paket i kylskåpet som snart skulle gå ut. Onödigt att slänga liksom. Gott som fan var det, men en timme efter kraschade magen totalt. Den var inte van vid så fet mat och protesterade på en gång. Nu känner jag mig smårisig och tänker spontant att NOT WORTH IT. 
 
Det är som då jag käkar chips eller godis. Känner mig uppblåst och jätteobekväm efteråt. I lagom mängder går det bra, men då det är riktigt party... Nja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0