Godkväll!

Eller ja, ännu är det väl fortfarande eftermiddag? :) Jag har knappt varit hemma alls under dagen, så för mig känns det som att klockan är minst nio. Och ändå hade jag sovmorgon till typ nio. Helt galet. ;) Var värd det efter denna galna vecka. Kaoset börjar lägga sig nu, och jag känner att jag har saker och ting under kontroll. Fantastisk känsla!
 
Idag har jag hunnit med en långprommis med hunden, handlat inför jobbet imorgon, fixat min lillebror på bussen, lunchat och surrat med en vän, bakat inför jobbet imorgon, lekt med smink med en kompis. PUH! Nu är jag snart klar med dagens "att göra". Det enda jag har kvar är att packa klar mian gift bags inför morgondagens jobb, lägga fram kläder och packa väskan. Sedan ska jag röja läggan, laga middag, fixa morgondagens lunchlåda, färga håret och plocka ögonbrynen. Utöver det ska jag också skriva 2000 ord på min bok. Aaaah, vänta lite, hur ska detta hinnas med? ;)
 
Tror att jag ska ta och börja med att fixa jobbet, sedan ånga på med resten. Stannar jag upp och funderar kommer jag aldrig hinna klart. Vad hände med min lugna myshelg? Hihi, tur att jag är ledig till onsdag. ♥
 
Imorgon kväll ska jag ägna tiden åt att mys amed en kopp te samtidigt som jag lägger upp månadens mat- och träningslista. Peppad!

Kommentarer
Postat av: Josefins utmaning

sv: http://www.matskafferiet.se/chokladkaka/ där hittade jag grundreceptet, sen improviserade jag lite :)

Svar: tack! Improvisation är det bästa. ;)
Emma Löfgren

2012-11-03 @ 17:41:45
URL: http://josefinsutmaning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0