Godmorgon!

Sköna lördag här och jag planerar en innedag med en löprunda. Det är dassigt och grått ute då all fin snö smälte bort under natten, så jag är inte alls peppad för att ta den inplanerade långrundan med kaffetermosen. 
 
Däremot ska jag städa hela läggan (har sagt det i några dagar nu) och sedan pyssla lite. En visionboard som ska göras och en mapp för julmaten ska också påbörjas. Julen är min favorithögtid då jag ÄLSKAR att stå i köket. :)
 
Nåja, jag ska som sagt ta tag i löpningen idag. Jag haaaaatar att springa långt, det är det absolut värsta jag vet inom träningsväg. Att springa kort älskar jag, sprinter som jag är, men då ska det gå ruskigt fort och inte vara längre än 200 meter. ;) Så nu har jag en utmaning till mig själv, och det är att springa blodomloppet i vår. Alltså dags att börja med skiten nu då innan det är för sent. Usch och fy, kommer få plåga mig igenom det, haha... Hur står folk ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0