Happy friday!

Ja, nu är fredagen här, och helgen är kommen! Hade egentligen en lektion idag, men stannade hemma pga migränkänningar i morse. Jag tror jag lyckades undvika skiten för nu mår jag mycket bättre. :) Dock skippar jag cirkelträningen på gymmet, dels pga migränkänningarna, men främst pga min onda handled. Det är allt för många övningar jag inte kan göra just nu. Dock så blir det nog ett löppass ikväll om jag är taggad för det. Annars också visserligen... ;)
 
Min kalla lägenhet (sover alltid med fönstret öppet) börjar kännas som ett hem igen då ugnen är påslagen och lunchen ikörd. Det blir ett rostat blomkålshuvud med bönsallad till. Det gäller att ha framförhållning då godheterna ska ligga i ugnen i ett par timmar. Ska passa på att diska och städa medans.
 
Förresten så har min tatuering läkt ihop rätt bra nu. :) På tiden kanske, men jag läker ihop väldigt sakte tydligen, haha. Nåja, dags att börja planera nästa alltså? 
 
Jag och bästa lillebrorsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0