Hemma!

Nu är jag hemma efter en sjukt intensiv dag i skolan. Jävlar alltså, kommer knappt ihåg vad vi gjort, har bara massa kemi och laktat i huvudet. Hela eftermiddagen var dock praktiskt arbete med intervjuer, pulsmätning, cyklning på ergometercykel, blodtrycksmätningar och hela baletten. Kan medela att jag har 110/60, vilket är helt okejnormalt. Man brukar ju säga att ca 120/80 är rätt vanligt, så jag är iaf inte inom någon riskzon att ha högt blodtryck iaf. ;) Fast det hade varit fruktansvärt konstigt då jag har tränat galet mycket hela livet. 
 
Hur som helst, jag är glad att jag är hemma! Nu då jag har så sjukt mycket i skolan blir jag rätt omotiverad att skriva om träning, då det är det enda jag gör i skolan. Det är sjukt kul! Men efter typ 8 timmar är man rätt seg i huvudet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0