Lycka

Alltså tänkt att man som hundägare kan bli så töntigt lycklig för att ens hund började löpa i morse (andra löpet totalt)? Det måste vara något litet fel på mig, hehe. Eller så är det helt enkelt så att jag nu slipper oroa mig för att ha en löpande hund då jag ska ut och resa i jul! Tjoho! Här ska inget ställas in, inte. :D Party party liksom. 
 
 
Annars så började det snöa i gårkväll och allt är vitt ute. Jättemysigt. :) Jag taggar för en lång skoldag och träning, för att avslutas med ett par partier drakborgen (världens bästa spel) ikväll! Någonstans därimellan ska jag väl hinna äta också. Förhoppningsvis... ;) Och skriva ska jag ju också göra. Måate nog ta tag i det nu innan skolan. Men disken då? Kanske inte skulle tafit den där sovmorgonen ändå?
 
Nåja, jag taggar inför BodyCombat efter skolan. Kul! Även om jag har träningsvärk i ryggen från dansen i går, och är lite öm i biceps från senaste omgången BC. ;) Härlig känsla. 
 
Nu har min hund gått och lagt sig på en handduk i soffan. Det kommer dröja några timmar till innan hon är vaken på riktigt. Vid kvart i tolv måste jag börja dra mig till skolan så jag tänkte fördela tiden såhär:
  • 09,50-10,30: Skrivande på boken
  • 10,30-11,00: Sminka, fixa och dona
  • 11,00-11,45: Diska, äta och packa
Borde gå! 
 
Vad tränar ni idag? Någon som brukar gå på BC? 
Ha en superdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0