Resultatet

Är hemma från en pluggkväll hos en klasskompis. Trevligt!
 
Här är förresten min nya hårfärg. Jag är nöjd. Har saknat mitt mörka hår mycket. ♥ 
 
Edit: Nu har jag även tvättat bort sminket, och jag är fortfarande nöjd. Jag har lite problem med att ha färgat hår och vara osminkad, på grund av att ögonbrynen ser så missmatchade ut jämfört med håret. De ser alldeles för ljusa ut, och nästan gråa. Och då har jag ändå möööörka ögonbryn. Men det funkade faktiskt. Vet inte varför jag varit utan mitt mörka hår så länge?
 
För att göra saken ännu värre bättre så klippte jag även av det 10 centimeter till. Har totalt kapat 20 centimeter på en månad. WHY? Jo, för att det var så infernaliskt slitet. Trodde det skulle räcka med 10 cm, men det fanns fortfarande kvar kluvna toppar, så det var bara att kapa 10 till. Gör det alltid med nagelsaxen i mitt badrum, haha!  Det var ÅR sedan jag gick till en frisör. Känns som lagom onödiga utgifter för en fattig student... ;)
 
Nu känns håret mycket friskare och bättre än det gjort på länge. Det bli många hårinpackningar för att hålla detta igång. Kanske prövar jag balsammetoden och ser om det är skonsammare mot mitt hår än schampo. I will keep you updated in dessa väldigt allvarliga frågor!
 
Hm, nu skriver jag ju en massa inlägg mitt i natten igen. Jag skulle ju sluta med det? Nåja, just nu är jag iallafall inte trött, utan mest speedad. Gjorde misstaget att dricka kaffe sent på kvällen. Fekk...
 
Just ja, hårfärgen var det:
 
 
 
Känns som att jag är på G att hitta tillbaka till mig själv igen. :) Vad tycks?
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0