Téet då..?

Det var fruktansvärt gott! En liten klick agavesirap i, och en skvätt lättmjölk. F y  f a n  vad gott det var.
 
Jag köpte smaken Choco och det innehåller: 
choklad skal (60%), kanel, lakritsrot, carob, kornmaIt, kardemumma, ingefära, kryddnejlika, nat. vaniljsmak, nat. kanelextrakt, svartpeppar, ingefärsextrakt, vaniljböna.

Det kostar ganska mycket mer än ett vanligt te, men det är absolut värt det för att få ett lite lyxigare smak. Till och med min lillebror, som vanligtvis inte gillar mjölk i te, tyckte detta var skitgott rent utsagt. Han hade nog gärna behållt koppen för sig själv. Faktum är att han försökte sno den. ;) 
 
Hur smakar den då? Inte beskt överhuvudtaget, det var riktigt gott även utan sirap och mjölk. Man känner kakaosmaken tydligt, och den har även en lätt kolaaktig smak. 
 
Mmmm, nästa smak som inhandlas kommer nog bli lakrits & mint! Hur gott låter inte det? Mumma. 
 

Kommentarer
Postat av: Josefins utmaning

Åååh letar själv efter ett typ chokladte, vart har du köpt det där?

Svar: Jag köpte faktiskt detta på ICA Maxi i Umeå. :) Det kostar ju lite mer än ett vanligt te, men det var värt det. ;) Tror inte jag sett det på ICA supermarket, men kika på ett Maxi i närheten.
Emma Löfgren

2012-11-02 @ 22:23:39
URL: http://josefinsutmaning.blogg.se
Postat av: alexandra

ja, var har du köpt det?

Svar: Jag köpte det på ICA Maxi i Umeå. :) Jättegott.
Emma Löfgren

2012-11-03 @ 11:37:57
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0