Torsdag!

Imorgon är det fredag, tjoho! :) Men idag är det fortfarande torsdag, vilket betydde en till mastodontdag i skolan. Hann med träning efter det, sjukt stolt över mig själv att jag gick dit, trots att jag var en mycket trött tjej. Hade tänkt dansa zumba men ändrade mig i sista sekund till spinning. Det gick bra och kändes starkt!
 
Dagens träning:
  • Spinning 55 min
  • Promenad 90 min
Dagens mat:
  • Kaffe + finn crisp med färskost
  • Gainomax proteinbar, blåbärssmak (Godaste!)
  • En handflata torkade tranbär, pumpakärnor och några jordnötter
  • En skiva grovt bröd med köttbullar och rödbetor på
Ingen bra matdag alltså, har inte fått i mig en endaste portion varm mat. Måste bli bättre på det här med matlådor igen. Tänkta dra på stort ikväll och göra en stor sats varm kålsallad (kommer ni ihåg den? Godast!) inför helgen, samt rosta ett blomkålshuvud i ugn. Det var bara det här med att diska också. Bluh! ;)
 
En av lektionerna idag var väldigt psykiskt jobbigt. Vi pratade om ämnen som jag själv är lite känslig för. Det var bra med ett riktigt svettigt spinningpass efter, det fick mig på bra humör igen.
 
Snart ska jag dra och hämta en massagebänk jag ska köpa! Måste ju ha en så jag kan dra in lite extracash om det skulle behövas. ;) Och för att hålla förmågorna färska liksom. Så det blir en sen kväll igen tyvärr. Men imorgon blir det endast en kort lektion, sedan helg! 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Huu spinning! Bland det värsta jag kan tänka mig haha

Svar: Vanligtvis skulle jag hålla med dig, men nu har jag faktiskt börjat inse charmen med det hela. Konstigt nog. Trodde jag var den största spinninghataren i världen. Kanske får lämna över facklan till dig då? ;)
Emma Löfgren

2012-11-08 @ 20:00:13
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0