Bästa dagen

Foto: Sarah Lundgren
 
Har tillbringat dagen på bästa möjliga sätt: roadtrip in i norra vildmarken med en fin fin vän. Fy fan vad kul. Vi hängde runt i mjukisbrallor och fotade massvis med bilder. Vi åkte förbi Jokkmokk och hälsade på min farmors grav, lunchade, diggade utsikten från bästa utsiktsplatsen, fotade vid sjöar mot laponia, skådade sarekfjällen och blev förälskade i naturen. 
 
Jag ÄLSKAR naturen som finns här i norr. Jag vill aldrig flytta härifrån, jag hade inte klarat av det. Den liksom råa vilda skönheten är jag förälskad i. :) ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

fint kort :) när det gäller min vikt började ordentligt jag i juli någong gång. dvs då jag verkligen gick in för det till 110%.... ja vi får verklig peppa varandra..... :) allt går om man vill, eller hur :)

Svar: Tack :)Men det är ju asgrymt. Vad duktig du är!
Emma Löfgren

2012-10-24 @ 16:47:42
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0