Dagens träning

Nåja, min träning har väl mest varit att klättra upp för kullar, hoppa på stenar och trampa på gaspedalen i bilen, MEN jag har hängt med mina sköna friidrottsungar och tränat de i ett hårt pass med funktionell styrke. I love funktionell styrke! Det blev mycket burpees för flåsets skull, och en cirkelträning i vanligt hederligt svettastillsdudör-anda. Dessutom blev det ett tempopoweravslut med lite tabata-inspirerat. Kul! Tror de flesta blev riktigt trötta och härliga i musklerna, och dessutom fick träna hjärtat en hel del. 
 
My work here is done. :)
 
Fick förresten min nya tröja som jag beställt via klubben. En tunn långärmad i våra egna färger, med en dragkedja i halsen. AS. SNYGG. Och sjukt bekväm. Kommer bli min standardträningströja. Och så är det ju alltid kul att bära klubbfärgerna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0