Fredag

God morgon världen! :)
 
Är nyvaken och jävlig. Funderar på bästa upplägget av dagen. Egentligen vet jag exakt vad jag borde göra: inte flytta röven från datorstolen förrän jag skrivit det där jäkla abstraktet. Men det lär ju absolut inte ske. Alls. Jag hade nämligen tänkt att hoppa i badet. :) Mysigt!
 
Vid 11 drar jag till en kompis och stannar där över natten. Öh, det betyder alltså att plugget ska vara klart då, vid 11. Dessutom ska jag ha hunnit bada, fixas, sminkas, packas och rastat hunden. Hmmm.. Skriver abstraktet då håret torkar. ;) Måste ju faktiskt inviga mina nya produkter från Lush!
 
Nåja, laddar upp med metal och kaffe. Då kan ju dagen inte bli annat än asbra. Eller? I think not. 
 
Maten idag då? Jag vet faktiskt inte. Klämmer nog i mig en halv macka innan jag drar. Jag brukar må rätt illa på mornarna, men ska pressa i mig något. Sedan vet jag att det är en fika på stan inplanerad, och att finaste Karin (min vänns mamma) brukar laga asgod mat med grädde i. Naturligtvis äter man, men får nog kompensera med att dra med min vän ut på en promenad, hihi. 
 
Kanske är jag hurtig och slänger in lite småträning på promenaden? Om det inte är för kallt. Lite utfall, 90 graer mot ett träd, någon armhävning, flåshopp mot en stubbe eller liknande. I guess time will tell. :)
 
Ha nu en superjävla bra bfredag och helg! Kanske hörs vi innan jag drar, annars hejjar jag in här imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0