Godmorgon!

På fredag har jag tenta, och jag börjar få liiite panik. Fakk. Jaja, bara att hårdplugga från och med nu. Idag har jag en frågestund inför tentan, och det i sig känns rätt bra. Jag har förståelsen för biomekaniken, det gäller bara att memorera alla smådetaljer. ;)
 
Annars blir det fika på stan med en gammal friidrottare, jag var hans tränare förut och vi blev rätt bra vänner. Har inte träffat han på ett tag, det ska bli kul! :) Vi ska till café göteborg. De har alltid så sjukt god mat/fika där, men jag  ska försöka ta något hyfsat nyttigt ändå. :) Kanske inte den största glassen i världen liksom. 
 
Har tagit en halvtimme till att svara på viktiga jobbmail med en kaffekopp i handen och två knäckebröd i andra. Nu känner jag mig redo att möta dagen. Bara mitt extraansikte som ska kletas på, hehe. Sedan är jag fit for fight! En snabbstädning hinner jag kanske också med? Dags att ta vara på energin och sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till på tentan! Kommer säkert gå bra :)

Svar: Tack. :) Hoppas det. Ska plugga järnet idag!
Emma Löfgren

2012-10-31 @ 20:15:46
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0