Hallå i stugorna!

Jag har tillbringat onsdagen med att vända båtar, promenera, skåda den sköna månen, baka sockerkaka, äta sockerkaka efter båtvänderier, babblat med vänner, druckit julmust, planerat vad jag ska göra då jag är rik, försökt hitta hundvakt, handlat, tagit hand om förkyld mamma, ätit renskavsgryta till frukost och gått i träningskläder all day long. Jävla produktivt alltså. FOR THE WIN. 
 
 
Nej men ärligt. Borde plugga sjukt hårt men sitter istället och lyssnar på sköna "What have you done" med Within temptation. Skönaste låten, gåshud typ. 
 
Jag blir så irriterad på att krassligheten inte riktigt vill ge md sig. Ni vet den lilla lilla krassligheten som inte är jobbig, men man VET att den blir värre om man tränar. Bluh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0