Halloj!

Min svacka är finally över! Humöret är på topp då jag äntligen ser ett avslut på denna terror som skolarbetet har varit den senaste tiden. Missförstå mig rätt, jag har väldigt mycket arbete kvar, men det mesta är påbörjat och planerat. Så det känns faktiskt ta mig fan asbra. :)
 
Något som inte känns fullt så bra är min hals. Typ ett rivjärn där nere. ;) Jävla skit. Jag brukar aldrig ha ONT i halsen, utan snarare blir jag snuvig eller får hosta. Men inte denna gång. Ont på riktigt. Misstänker att gårdagen hade något med skiten att göra. Jag har nämligen kännt av halsen några dagar, men igår gick jag två timmar totalt till och från stan i kylan, plus en timmes promenad på morgonen, och en timmes dans i stan. Haha, what..? Inte konstigt att halsen sa ifrån? Så nu ska jag kurera mig en stillasittande, tända ljus och te med honung. Förhoppningsvis ger detta med sig då, och relativt snabbt. 
 
Anyways, mitt mål är att ta mig till Luleå så snabbt som möjligt. Kanske hade jag kunnat fara dit redan på onsdag kväll?? Fan, det hade varit drömmen. Nästan två veckor i Luleå! Älskade Luleå. ♥
 
Nå, hur går det med mat och vikt och hela den skiten? Bra. :) Jag har inte vägt mig på ett tag, men det känns som det går neråt. Jag har liksom den feelingen i kroppen. Vi får se på måndag under invägningen. Jag ska hålla tummarna. :) Dock är jag trött på denna eviga sjuka, vill bli frisk så jag kan träna hårt och ordentligt!
 
Anyways, har massa planer, de dyker upp här under dagen och morgondagen. Pepphelg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0