Hej mina vänner!

Förlåt för radiotystnaden, har plugg upp över öronen. Idag har jag äntligen fixt min massageexamination med fin lovord och betyg. Bara ett fett stort arbete kvar att göra, och eventuellt lite triggerpunktslära, sedan är diplomet mitt. :) sjukt kul!!

Men ja, jag är sjukt stressad, vilket gör mig rätt mentalt trött. Har i princip dykt ner under täcket vid åtta varje kväll nu i veckan, utan någon intention att kliva upp förrän morgonen efter. ;)

Trots detta har jag hunnit med ett härligt danspass i veckan, det blir ett till på fredag. I morgon blir det gymmet (eventuellt SH'BAM) efter plugget, samt på lördag. Plus en till två timmars rask promenad varje dag. Så det går helt okej ändå.

Nu: kvällspromenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0