Hemma i Umeå

Ja, då var man tillbaka i skolan, med plugg och djävulskap framför fötterna. ;) Men det blir nog bra det med. Funderar på att färga håret svart igen. Har en färgtub här bredvid mig. Har alltid en hemma, för backup och nödfall liksom. Men nu har jag inte färgat håret på... Fyra år? Och tonat det för två år sedan. Kanske är dags nu? Dessutom saknar jag mitt svarta hår. Jaja, vi får se vad tiden utvisar. Jag borde ju låta håret vila. ♥
 
Sitter och planerar matlista för veckan. Lillebror är här, så det blir billig mat för att det ska gå ihop. Morotssoppa är ett exempel. Det ska vara lättmjölk och sambal oelek i. Godaste någonsin. :)
 
Det stod även kålpudding på listan. Vi får se om jag ids sno ihop en. Familjens kåkpuddingsrecept tar rätt jäkla länge att laga. MEN det är den absolut godaste maträtten jag vet. ♥ Sjukt gott. Och nyttigt!
 
Nåja, veckan kommer vara fullpackad med redovisningar och tenta. Hu, blir nästan yr av att tänka på det. Men sedan är det över. :)
 
Jag ska läsa igenom redovisningen ett par gånger till, sedan ska jag ladda ner en film med lillebror, dricka te och äta gott. Imorgon blir det nog ett gympass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0