Kvällens äventyr + dagens motion

Jag och lillebror drog till caféet iallafall, och planerade bokskriveri. Vi promenerade hem, vilket tog ca en timme. Dessutom snöade det!! Så sjukt härligt, gissa om jag blev lycklig? Mycket mysigt och uppfriskande. Hela världen blir som inlindade i ludd. Isolerad. Mjuk tysthet liksom. 
 
Nåja, väl hemkommen märkte jag att min kära hund pressat i sig lite saker som inte var asbra att äta. Kul. Det var bara att dra till affären. Tyvärr var mina blöta ytterkläder upphängda i badrummet, där min lillebror låst in sig. Jag ides inte blöta ner en till jacka, så jag drog på mig en munktröja bara. Jag joggade alltså till affären i långkallingar och munkjacka! Sjukt kul! :') Köpte en burk sparris till hunden, och blev så sjuuuukt sugen själv. Så jag tog en till mig med. ;) Jogga hem och pressa i sparrisen till hunden. Hoppas det löser det hela. Får hålla ett extra öga på henne. 
 
Nåja, nu har jag njutit av min egen sparris. Blev lite nyfiken hur många kcal det var... Typ 30 kcal i hela burken. Ptja, inte så farligt alltså. ;)
 
Dagens motion:
- 1 km snabb löpning (till affären och tillbaka, hihi)
- 2 timmars promenad (till skolan, hem från skolan, hem från stan)
 
Nu är jag trött och funderar på att hoppa i säng. Tidig dag imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0