Måndag!

Måndagen här. En ny vecka och nya utmaningar. :) Själv är jag typ asrädd och vågar inte ställa mig på vågen denna vecka. Det har varit alldeles för mycket skräpmat i helgen, och pengar har försvunnit. Det riktigt kryper i skinnet för att jag VET hur mycket onyttigt jag ätit, pga min lillebror som varit här. Det var värt det! Men nu ska det bort igen. Denna vecka blir det hårdkörning. Jag ska inleda skiten med en kopp te och sedan sätta igång med tränings och matschema. En utvärdering av veckan kommer upp också. :)
 
 
Hur går det för er?
 
Tillsist vill jag bara säga FÖRLÅT (ja, det var ett å, det ser bara ut som ett a, tydligen) för min jättedåliga uppdatering. Jag ser på statistiken att ni har varit och kikat varje dag iallafall, trots att jag bara har skrivit små skitsaker. Nu blir det ändring då lillebror har farit och min vardag är normal. Hejja mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0