Måndagsmys

Fläskkarré, couscous och ugnsrostade rotsaker till lunch. Fina grejer. Surprisemiddag hos pappa och hans tjej (wow, fick precis reda på att pappa skaffat brud btw, är så himla sjukt jävla k*klycklig för det! What, nothing can bring me down liksom, så länge jag hoppats på detta!!!) Ingen aning om va det blir, men nya tjejen är tydligen grym på matlagning. So I have high hopes!
 
Ikväll (ännu senare alltså) är det plugg som gäller. Ska skriva det sista på massagearbetet, sedan är det done and done. Snart ska jag hoppa iväg för att hämta stackars mamma på jobbet som har ont i halsen, och jag har tillbringat senaste timmen med att leka med smink. Nu är jag asfin och känner mig som mig själv igen! Woo! =w=\,,/
 
Nej men ärligt. Träning idag? Nope. Inte helt frille från halsproblemet än. Och nu har mamma dessutom fått ont i halsen. Inte bra alls. Jag ska gardera mig med lite sprit ikväll. En whiskey så borde bakterierna frätas sönder. ;)
  
Mys! ♥
 
Någon som lyssnar på Nightwish btw? Mina lovers från typ sjuan. Jag älskar deras äldre låtar som följde mig genom tonåren. Inget big fan av deras nya sound, men älskar fortfarande bandet och deras gamla låtar. :)
 
Alltså, det har blivit sjukt mycket musik och engelska fraser idag. Haha, ska dra och hämta mamma nu. Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0