Migrän

Jahapp, inte hade man så tur att migränen försvann, haha. ;) En migrän som satt sig i örat och huden i ansikte, hals och nacke plågar mig just nu. Undra om man ska ta en liten siesta?
 
Redovisningen gick bra, faktiskt. Jag överlevde. En 17 sidor power point skrevs ihop för en ännu större redovisning imorgon. Jobbade effektivt som fan alltså. Kul! Provredovisade nu, och det gick faktiskt bra. Det räcker nog att gå igenom den en gång till. Score!
 
 
Filurar på vad jag ska hitta på resten av dagen? Lägga mig under täcket? Plugga? Sätta mig på ett fik och planera kommande intensiva månad med plugg och bokskriveri? Det sista låter roligast. Vi får se. ;)
 
Lunch: Morotssoppa! Det var gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0