Nya Zeeland

Sitter och drömmer mig bort till en inplanerad resa nästa år. Nya Zeeland. Fy fan vad jag vill dit med hela min kropp. Vi planerar att gå flera vandringsleder, hoppa omkring bland berg, utforska naturen och stanna i flera veckor. En mycket god anledning att vara i bra form! Endel av lederna tar nämligen typ 4 dagar att gå. ;)

Något av det jag ser mest fram emot är att gå Milford track. Det ser sjukt vackert ut, slänger upp några bilder från Google.

Att filmatiseringen av mina favoritböcker Sagan om ringen spelades in där är ju ett plus, men det är den magnifika naturen som drar mig dit. Jag är verkligen en naturmänniska all the way, och vandrar i fjällen varje år. Det absolut bästa som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0