OCH..!

Jag kan meddela att arbetet jag slitit med i skolan på något sätt är inlämnat och klart. Med abstract och allt. What? Fast iof, det fanns väl inga egentliga tvivel. Klart jag skulle klara det liksom.

 

Mina känslor har varit helt galna under detta arbete. Tänkte demonstrera med lite snygga GIFs.

Min känslogång during detta mastodontarbete:

Då jag först insåg massan av arbete som låg framför mig

 
Då jag insåg att jag var tvungen att göra detta med endast EN partner istället för fyra = väääärldens merarbete.
 
Då jag var mitt i arbetet, och hade plugg upp över öronen. Mina känslor varierade mellan denna..
 
Och denna..
 
Askul liksom. Not. Sedan tog jag tag i skiten och bestämde mig för att nu jävlar.. 
 
Nu jävlar skulle arbetet bli gjort. Skulle jag klara detta, frågade jag mig själv. Svaret? Sjävlklart.
 
Beslutsam alltså. Och tack vare denna beslutsamheten kunde jag efter ett tag ÄNTLIGEN se ljuset i tunneln. En våg av lättnad liksom sköljde över mig.
 
Kände mig sjukt nöjd med mig själv.
 
Då endast abstractet var kvar att skriva.
 
Och...
 
Och tillsist jag just nu, då arbetet är inlämnat.
 
Varsågod och godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha på torsdag kan jag också säga att jag är klart. Det är egentligen sjukt hur mkt tid skolan tar upp!

Svar: Så himla skönt! Jag har tenta på fredag, sedan är denna kursen kirrad. Innan det två sjukt stora redovisningar. Huvva. xD
Emma Löfgren

2012-10-28 @ 18:37:27
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0