Plugg

Sitter och pluggar med en cider i handen (yes, mysig och vettig start på dagen. Eller? Alkoholfri dock, lite vett har jag). Jag behöver liksom något sött för att palla plugget, haha! Nåha, WT håller mig sällskap (ja, jag tjatar).
  
 
Längtar tills jag kan träna igen, fan då ska denna hålla mig sällskap i gymmet. Pepp! Vill lyfta riktigt tunga skivstänger till denna. Marklyft!! ♥ Favoritövningen of all times. Om jag hinner ska jag dra förbi intersport/annan sportburik som råkar var ai min väg och köpa en ty kortärmad tröja till gymmet. Har lite för ont om sådana. Vill ha en blå snygg jävel. :)
 
Jag har skrivit om träningskläder innan, men hur ser ni på dessa? Själv vill jag ha kläder som är sköna. Det är det absolut viktigaste. De får gärna se bra ut och ha en uppiggande färg dock. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0