Pust! + utvärdering av veckan

Hemma från en riktigt härlig och rolig eftermiddag+kväll. Utbytte tjänster. En massage mot naglar. Så ni ska ni veta är mina naglar så shiny och sparkly och bara sjukt fina. :) Tänk vad bra med networking!
 
Men alltså, nu till något allvarligt. Jag har slarvat något fruktansvärt med maten idag. Det enda jag har ätit har varit några bitar kladdkaka och ett glas te. Under hela dagen alltså! Fy på mig, så himla hemskt. Skärpning. Sms:ade en vän och bad henne köpa med något i middagsväg på hemvägen, så förhoppningsvis kan jag klämma en macka innan jag somnar. :)
 
Har inte så mycket att säga om veckan, den har varit kantas av dans, sjukdom och migrän. Oeffektiv och mycket plugg = en låg och trött tjej.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ibland blir det bara så. Är också inne i en sjuk plugg period då det känns förjävligt. Men chokladen kallar mitt namn men jag lyssnar inte haha. Nästa vecka blir bättre :)

Svar: Jag känner samma sak. Det är bara att bita ihop och mata på, trots plugg upp över öronen. :) Det här fixar vi!
Emma Löfgren

2012-10-15 @ 18:05:30
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0